Regulamin serwisu REDSTRIKE.PL
obowiązujący od 17-03-2016

Pobierz regulamin

I Wstęp

1. Redstrike.pl to internetowa pracownia szycia odzieży na miarę, prowadzona przez M&M Chmielus Michał Chmielus (dalej: "Pracownia") z siedzibą w Warszawie, przy ul. Nad Wilanówką 2/102-993 Warszawa NIP: 769-154-95-24, z którą Klienci mogą się kontaktować za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej serwisu w zakładce "Kontakt" gdzie znajdują się również dane teleadresowe właściciela serwisu.

2. Pracownia prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej serwisu pod adresem www.redstrike.pl.

II Zasady korzystania z serwisu i zawierania umowy sprzedaży produktów

1. Klient obowiązany jest do korzystania z serwisuredstrike.pl w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej właściciela serwisu oraz osób trzecich. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie serwisu internetowego, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość serwisu internetowegoredstrike.pl.

2. Klienci mają możliwość korzystania z serwisu dokonując uprzednio rejestracji i tworząc w ten sposób konto, w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań w serwisie. Świadczenie usług w ramach konta wredstrike.pl ma charakter nieodpłatny i bezterminowy. Klient ma prawo wypowiedzieć umowę zawartą z Pracownią dotyczącą Konta, w każdym czasie poprzez wysłanie oświadczenia o rozwiązaniu umowy na adres e-mail eshop@redstrike.pl. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których Pracownia jest w trakcie realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego zamówienia.

3. W celu dokonania rejestracji w serwisie redstrike.pl należy utworzyć Konto poprzez wypełnienie wymaganymi danymi formularza rejestracyjnego. Na adres e-mail Klienta umieszczony w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia rejestracji oraz inne wymagane prawem informacje. Z chwilą potwierdzenia rejestracji dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy Klientem, a Pracownią, której przedmiotem są usługi związane z prowadzeniem konta świadczone przez Pracownię na warunkach określonych w Regulaminie.

4. Klient może złożyć reklamację dotyczącą funkcjonowania serwisu redstrike.pl dowolnym terminie. Reklamację należy złożyć w formie elektronicznej wysyłając wiadomość e-mail na adres: reklamacje@redstrike.pl. W reklamacji Klient powinien podać: swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia przyczyny reklamacji.

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Pracownia terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty jej wpływu. O wynikach rozpatrzenia reklamacji Pracownia niezwłocznie poinformuje Klienta drogą e – mail.

6. W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, wszelkie wiążące prawnie czynności oraz oświadczenia w imieniu tego podmiotu wobec Pracowni, może dokonać wyłącznie osoba, która jest uprawniona do reprezentacji podmiotu lub umocowana na podstawie przedłożonego Pracowni pisemnego upoważnienia.

7. Wszystkie produkty oferowane przez Pracownię na redstrike.pl są wyprodukowane przez Pracownię, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

8. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych redstirke.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Na każdy sprzedany produkt wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT jest dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, chyba, że Klient wyraźnie zaznaczy, że faktura VAT powinna być dostarczona w formie tradycyjnej. Wskazanie przez Klienta danych do wystawienia faktury VAT w postaci numeru NIP oraz firmy jednoosobowej działalności gospodarczej oznacza wyrażenie woli zawarcia umowy sprzedaży, jako przedsiębiorca.

III Zawarcie umowy sprzedaży

1. Składanie zamówień na produkty odbywa się za pośrednictwem strony internetowej dostępnej pod adresem redstrike.pl.

2. Serwis przyjmuje zamówienia składane on-line przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia.

3. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu wszystkich wymaganych danych koniecznych do wysyłki i systemowego wygenerowania faktury VAT.

4. W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru produktów w serwisie, w szczególności należy podać ich ilość, rozmiar, parametry przez aktualizację karty "Koszyk" i kontynuować procedurę składania zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji.

5. Do momentu zatwierdzenia wyboru Produktów przyciskiem "Zamawiam" Klient ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji produktów w zamówieniu, jak i danych teleadresowych do wysyłki i faktury. Zatwierdzenie przez Klienta zamówienia poprzez użycie przycisku "Zamawiam" jest równoznaczne z akceptacją obowiązku dokonania zapłaty ceny produktów oraz kosztów ich dostawy, o czym Klient zostaje poinformowany bezpośrednio przed zatwierdzeniem zamówienia.

6. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w redstrike.pl produkt, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Możliwe są następujące formy płatności:

a. Przelewem. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (email) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Pracowni, zamówienie jest przekazywane do realizacji.

b. Przelewem online – forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayPal (Europe) S.àr.l. et Cie, S.C.A. (R.C.S. Luxembourg B 118 349).

c. Kartą płatniczą – każda transakcja płatności kartą jest w sposób bezpieczny autoryzowana przez PayPal (Europe) S.àr.l. et Cie, S.C.A. (R.C.S. Luxembourg B 118 349). Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do realizacji.

7. W przypadku braku całkowitej zapłaty ceny produktów i kosztów ich dostawy w podanym w pkt. 6 terminie zamówienie uznaje się za anulowane, o czym klient zostanie poinformowany e-mailem.

8. Zatwierdzenie przez Klienta zamówienia zgodnie z pkt 5 powyżej stanowi ofertę Klienta złożoną Pracownia, co do zawarcia umowy sprzedaży, zgodnie z treścią zamówienia, niniejszym oraz Regulaminem.

9. W momencie złożenia zamówienia zgodnie z pkt 5 powyżej Klient otrzyma na podany adres e-mail wiadomość zawierająca informacje dotyczące złożonego zamówienia, ilości zamówionych produktów, wartości zamówienia, wybranego rodzaju dostawy i płatności, czasu realizacji zamówienia oraz danych teleadresowych Klienta, serwisu a także informacje o procedurze składania reklamacji, co do produktów oraz o uprawnieniu Klienta do odstąpienia od umowy sprzedaży. Wskazana wyżej stanowi potwierdzenie otrzymania przez serwis oferty zakupu Klienta.

10. Pracownia przesyła potwierdzenie przyjęcia lub odmowę przyjęcia oferty Klienta złożonej drogą elektroniczną lub telefonicznie ("Potwierdzenie realizacji i wysyłki zamówienia") lub odmowę przyjęcia oferty Klienta, na wskazany przez niego adres poczty e-mail. Po otrzymaniu ww. potwierdzenia dochodzi do zawarcia między Klientem oraz Pracownia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta produktów.

11. Umowa zawarta pomiędzy Klientem a Pracownia dotycząca zakupu danego produktu w redstrike.pl ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów w redstrike.pl jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście przez Klientów, w których miejscem spełnienia świadczenia jest siedziba firmy M&M Chmielus Michał Chmielus.

IV Dostawa i odbiór Produktów

1. Zamówiony produkt dostarczany jest przy udziale wyspecjalizowanych firm kurierskich. Ponadto istnieje możliwość odbioru osobistego produktów w siedzibie właściciela serwisu. Klient ponosi koszty dostawy określone we wskazanych w składanym zamówieniu kosztach dostawy za pośrednictwem redstrike.pl.

2. W sytuacji, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych produktów, składających się na jedno zamówienie złożone w redstrike.pl, Pracownia może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej lub reklamowanej części zamówienia.

3. Czas dostawy produktów wynosi nie więcej niż 30 dni od dnia zawarcia umowy. Termin otrzymania przesyłki to każdorazowo czas skompletowania zamówienia powiększony o czas dostawy. O możliwości odebrania zamówionego produktu Pracownia informuje drogą elektroniczną. Przesyłkę należy odebrać w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru produktu.

V. Reklamacje Produktów

1. Pracownia odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Regulacja odpowiedzialności zawarta jest w przepisach Kodeksu Cywilnego (art. 556 oraz 5561 – 5563 Kodeksu cywilnego). W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.

2. Każda rzecz kupiona w redstrike.pl może być reklamowana z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa, jeśli posiada wady, stanowiące o jej niezgodności z zawartą umową sprzedaży.

3. Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie produktów wraz z pisemnym opisem wady na formularzu reklamacyjnym pobranym ze strony serwisu i dowodem zakupu w redstrike.pl, listem poleconym lub inną formą przesyłki na koszt Pracowni, na adres: M&M Chmielus Michał Chmielus, ul. Nad Wilanówką 2/1 02-993 Warszawa, z dopiskiem: "Reklamacja". Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia następnego od otrzymania przez serwis przesyłki zawierającej reklamowany produkt. Jeżeli w ciągu 14 dni Pracownianie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione.

4. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji w tym kod produktu, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Pracownia zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

6. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Pracowni.

7. Jeżeli produkt ma wady, Klientowi przysługują następujące roszczenia na podstawie art. 556 oraz art. 561 Kodeksu cywilnego:

a. złożenie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu ceny produktu, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni produkt na wolny od wad albo wadę usunie, albo

b. żądanie wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady.

8. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, produkt zostanie odesłany wraz z opinią, co do niezasadności reklamacji.

9. W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia produktu podczas transportu, zaleca się, aby Klient sporządził w obecności kuriera protokół szkody.

VI Zwroty Produktów – odstąpienie od umowy sprzedaży

1. Klient będący konsumentem w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, na zasadach opisanych poniżej.

2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży produktów wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie produktów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie produktów.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować serwis o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (wysłać pismo pocztą lub pocztą elektroniczną), przesłanego na adres: M&M Chmielus Michał Chmielus ul. Nad Wilanówką 2/1 02-993 Warszawa.

4. Klienci mogą skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy (Załącznik nr 1), który zostanie Państwu dostarczony w wiadomości e-mail bezpośrednio po zatwierdzeniu zamówienia, jednak nie jest to obowiązkowe. Klienci mogą również wypełnić i przesłać skanem formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie pocztą elektroniczną, na następujący adres e-mail: eshop@redstrike.pl. Jeżeli Klient skorzysta z tej możliwości, serwis prześle Klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną.

5. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

6. Klient na własny koszt odsyła produkty, co, do których następuje odstąpienie od umowy na następujący adres pocztowy: M&M Chmielus Michał Chmielus ul. Nad Wilanówką 2/1 02-993 Warszawa niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Serwis o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

7. W przypadku odstąpienia od umowy serwis zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez serwis), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym serwis został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

8. Zwrot płatności Klienta zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klienci nie poniosą opłat w związku z tym zwrotem. Serwis może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia do serwisu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

9. Klienci odpowiadają tylko za zmniejszenie wartości zwracanych produktów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

10. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:

a. świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą

b. w której cena produktu zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy

c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb. Produkty dla Twoich potrzeb to takie, dla których podał(a/e)ś inne wymiary niż prezentowane na stronie serwisu. Produkty te zostaną oznaczone przed złożeniem przez Ciebie zamówienia

d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

e. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami

VII Informacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną

1. Serwis świadczy na rzecz Klientów następujące usługi drogą elektroniczną:

a. Umożliwianie zawieranie on-line umów sprzedaży produktów w serwisie zgodnie z niniejszym Regulaminem,

b. Umożliwienie zakładania kont Klientów w Serwisie,

c. Przesyłanie zamówionej informacji handlowej dotyczącej produktów

2. Klient uprawniony jest do odstąpienia od umów sprzedaży produktów zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa i na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Ponadto Klient uprawniony jest w każdym momencie do żądania zaprzestania świadczenia przez serwis usług wskazanych w pkt 1 ppkt b) i c) powyżej.

3. Warunki techniczne świadczenia przez Serwis usług drogą elektroniczną są następujące:

a. Dostęp do sieci Internet,

b. Korzystanie z przeglądarki internetowej umożliwiającej edytowanie dokumentów hipertekstowych (typu Internet Explorer, Opera, FireFox lub podobne),

c. Posiadanie konta poczty elektronicznej. VIII

VIII Zapisy końcowe

1. Podane przez Klientów dane osobowe Pracownia zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Ochrony Prywatności zawartą w IX Regulaminu. Klient dokonujący zakupu w redstrike.pl wyraża zgodę na przetwarzanie adresu e-mail w celu przesłania ankiety umożliwiającej wyrażenie opinii o dokonanej transakcji w redstrike.pl. Adres e-mail będzie przetwarzany przez Pracownię w celu przekazania ankiety, a dane otrzymane w wyniku ankiety będą służyły do opublikowania w sieci Internet opinii o redstrike.pl.

2. Pracownia może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję usług świadczonych w ramach redstrike.pl. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Pracownię, z zastrzeżeniem, że zamówienia rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.

3. Pracownia powiadomi Klienta o każdorazowej zmianie Regulaminu, w formie komunikatu przesłanego na adres e-mail podany przez Klienta. Klienci będą związani postanowieniami nowego Regulaminu, o ile nie wypowiedzą go w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o zmianie Regulaminu. Wypowiedzenie można złożyć w formie pisemnej pod adresem e-mail eshop@redstrike.pl. Zmiana Regulaminu w zakresie, w jakim odnosi się do umów sprzedaży zawartych przed zmianą Regulaminu oraz do zamówień, które zostały złożone przed zmianą Regulaminu nie zmienia ich treści i warunków.

4. W sprawach nieuregulowanych właściwe jest prawo polskie.

5. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Pracownię w ramach redstrike.pl będą rozstrzygane przez właściwe rzeczowo i miejscowo na zasadach ogólnych sądy powszechne. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc prawną u miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich),

b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a przedsiębiorcą,

c. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,

d. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do sądu polubownego przy Rzeczniku Ubezpieczonych z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy ubezpieczenia. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:

e. Pod adresem konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej - platforma ODR. Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

IX Polityka Ochrony Prywatności

1. Pracownia przykłada szczególną wagę do ochrony prywatności Klientów. Pracownia z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych, w tym zabezpieczenia o charakterze programistycznym (między innymi systemy szyfrowania danych). W szczególności Pracownia zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa. Pracownia sprawuje stałą kontrolę nad procesem przetwarzania danych oraz ogranicza dostęp do danych w możliwie największym stopniu, udzielając stosownych upoważnień tylko wówczas, gdy jest to niezbędne do prawidłowego świadczenia usług za pośrednictwem redstrike.pl.

2. Administratorem bazy danych osobowych przekazywanych przez Klientów, w związku z zakupami w redstrike.pl jest M&M Chmielus Michał Chmielus z siedzibą w Warszawie (02 – 993), przy ul. Nad Wilanówką 2/1.

3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda samych Klientów, jak również ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych w celach związanych z działalnością Pracowni w zakresie serwisu redstrike.pl, w tym w celu zawierania, realizacji i rozliczenia umów sprzedaży w ramach redstrike.pl (obsługi transakcji sprzedaży produktów), a także w celach ich archiwizacji.

4. Podanie jakichkolwiek danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne. Podanie danych wymienionych w II pkt. 2 i pkt. 3 Regulaminu jest konieczne w celach określonych w III pkt. 1 Regulaminu.

5. Klienci mogą przeglądać redstrike.pl oraz zamieszczone w nim oferty dotyczące produktów bez uprzedniej Rejestracji oraz podawania danych osobowych.

6. Dane podawane przez Klienta w trakcie Rejestracji są wykorzystywane do celów księgowych, do kontaktowania się z Klientem, do obsługi konta w redstrike.pl oraz do innych czynności związanych z zawarciem lub wykonywaniem umów sprzedaży. Dane te mogą ponadto służyć do weryfikacji, czy osoba rejestrująca spełnia wymagane przez Regulamin i przepisy prawne warunki. Dane kontaktowe, za zgodą Klienta, wykorzystywane są również do przesyłania Klientowi przez Pracownię informacji o firmie i świadczonych przez nią usługach z zastrzeżeniem, że Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania tego typu informacji.

7. Dane Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości. Dane osobowe Klientów mogą być przekazywane podmiotom trzecim w przypadkach wskazanych przez Pracownia i za zgodą Klientów.

8. W przypadku uzyskania przez Pracownię wiadomości o korzystaniu przez Klienta z redstrike.pl niezgodnie z Regulaminem lub z obowiązującymi przepisami, Pracownia może przetwarzać dane osobowe Klienta w zakresie niezbędnym do ustalenia jego odpowiedzialności, pod warunkiem, że utrwali dla celów dowodowych fakt uzyskania oraz treść tych wiadomości.

9. W celu realizacji zamówień złożonych w serwisie redstrike.pl dane personalne Klientów są przetwarzane przez M&M Chmielus Michał Chmielus, będącego właścicielem serwisu redstrike.pl.

10. Dane osobowe Klientów, dokonujących płatności on-line poprzez PayPal za produkty nabyte w redstrike.pl, są przekazywane spółce PayPal. Przekazanie dotyczy danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez PayPal oraz następuje:

- w celu obsługi (zrealizowania) przez PayPal płatności za nabyte w redstrike.pl produkty,

- niezwłocznie po wyborze przez Klienta w redstrike.pl sposobu dokonania płatności w formie płatności on-line.

11. Pracownia zapewnia realizację uprawnień Klientów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie. W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, Klienci mają w szczególności prawo do wniesienia – w przypadkach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych – pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych ze względu na swoją szczególną sytuację, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, gdy Pracownia zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania przez Pracowni danych osobowych innemu niż Pracownia administratorowi danych.

12. Pracownia zapewnia Klientom możliwość przeglądania i modyfikacji danych osobowych. Pracownia zapewnia Klientom możliwość usunięcia danych osobowych ze zbioru danych w przypadku odstąpienia od umowy, o którym mowa w Regulaminie, a także w innych przypadkach, jeśli to wynika z obowiązujących przepisów prawa. Pracownia może odmówić usunięcia danych Klienta wyłącznie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy, w szczególności, jeżeli Klient ten nie uregulował wszystkich należności wobec Pracowni lub też, gdy Pracownia uzyska i utrwali wiadomość, że Klient swoim dotychczasowym zachowaniem w redstrike.pl naruszył Regulamin bądź obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie tych danych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.

13. Dodatkowo, okazjonalnie, Pracownia za odrębną zgodą Klienta, przesyła ankiety mające na celu badanie preferencji Klientów i dostosowywania oferty redstrike.pl do ich oczekiwań, w tym umożliwiające wyrażenie opinii o dokonanej w Serwisie transakcji. Klient w każdej chwili może zrezygnować z otrzymywania ankiet.

14. Pracownia wykorzystuje adresy IP zbierane w trakcie połączeń internetowych w celach technicznych, związanych z administracją serwerami. Ponadto, adresy IP służą do zbierania ogólnych, statystycznych informacji demograficznych (np. o regionie, z którego następuje połączenie). Dane te nie są łączone z danymi podanymi przez Klientów i stanowią jedynie materiał do analizy statystycznej i mechanizmów korygowania błędów systemowych.

15. Pracownia stosuje pliki “Cookies". Informacje zbierane przy pomocy “Cookies" pozwalają dostosowywać usługi i treści do indywidualnych potrzeb i preferencji Klientów, jak również służą do opracowywania ogólnych statystyk dotyczących korzystania przez Klientów z redstrike.pl. Wyłączenie w przeglądarce internetowej opcji pozwalającej na zapisywanie plików “Cookies" zasadniczo nie uniemożliwia korzystanie z redstrike.pl, może jednak spowodować pewne utrudnienia.

ZAŁĄCZNIK nr 1
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

M&M Chmielus Michał Chmielus
ul. Nad Wilanówką 2/1
02-993 Warszawa

Ja ____________________________________ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej rzeczy ___________________, numer zamówienia ___________________

Data zawarcia umowy to ______________________

data odbioru ______________________

Imię i nazwisko ____________________________________________
Adres __________________________________________________________________
Data ______________________

Polityka prywatności
(wyciąg z regulaminu Pracowni)

Pobierz regulamin

1. Pracownia przykłada szczególną wagę do ochrony prywatności Klientów. Pracownia z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych, w tym zabezpieczenia o charakterze programistycznym (między innymi systemy szyfrowania danych). W szczególności Pracownia zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa. Pracownia sprawuje stałą kontrolę nad procesem przetwarzania danych oraz ogranicza dostęp do danych w możliwie największym stopniu, udzielając stosownych upoważnień tylko wówczas, gdy jest to niezbędne do prawidłowego świadczenia usług za pośrednictwem redstrike.pl.

2. Administratorem bazy danych osobowych przekazywanych przez Klientów, w związku z zakupami w redstrike.pl jest M&M Chmielus Michał Chmielus z siedzibą w Warszawie (02 – 993), przy ul. Nad Wilanówką 2/1.

3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda samych Klientów, jak również ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych w celach związanych z działalnością Pracowni w zakresie serwisu redstrike.pl, w tym w celu zawierania, realizacji i rozliczenia umów sprzedaży w ramach redstrike.pl (obsługi transakcji sprzedaży produktów), a także w celach ich archiwizacji.

4. Podanie jakichkolwiek danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne. Podanie danych wymienionych w II pkt. 2 i pkt. 3 Regulaminu jest konieczne w celach określonych w III pkt. 1 Regulaminu.

5. Klienci mogą przeglądać redstrike.pl oraz zamieszczone w nim oferty dotyczące produktów bez uprzedniej Rejestracji oraz podawania danych osobowych.

6. Dane podawane przez Klienta w trakcie Rejestracji są wykorzystywane do celów księgowych, do kontaktowania się z Klientem, do obsługi konta w redstrike.pl oraz do innych czynności związanych z zawarciem lub wykonywaniem umów sprzedaży. Dane te mogą ponadto służyć do weryfikacji, czy osoba rejestrująca spełnia wymagane przez Regulamin i przepisy prawne warunki. Dane kontaktowe, za zgodą Klienta, wykorzystywane są również do przesyłania Klientowi przez Pracownię informacji o firmie i świadczonych przez nią usługach z zastrzeżeniem, że Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania tego typu informacji.

7. Dane Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości. Dane osobowe Klientów mogą być przekazywane podmiotom trzecim w przypadkach wskazanych przez Pracownia i za zgodą Klientów.

8. W przypadku uzyskania przez Pracownię wiadomości o korzystaniu przez Klienta z redstrike.pl niezgodnie z Regulaminem lub z obowiązującymi przepisami, Pracownia może przetwarzać dane osobowe Klienta w zakresie niezbędnym do ustalenia jego odpowiedzialności, pod warunkiem, że utrwali dla celów dowodowych fakt uzyskania oraz treść tych wiadomości.

9. W celu realizacji zamówień złożonych w serwisie redstrike.pl dane personalne Klientów są przetwarzane przez M&M Chmielus Michał Chmielus, będącego właścicielem serwisu redstrike.pl.

10. Dane osobowe Klientów, dokonujących płatności on-line poprzez PayPal za produkty nabyte w redstrike.pl, są przekazywane spółce PayPal. Przekazanie dotyczy danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez PayPal oraz następuje:

- w celu obsługi (zrealizowania) przez PayPal płatności za nabyte w redstrike.pl produkty,

- niezwłocznie po wyborze przez Klienta w redstrike.pl sposobu dokonania płatności w formie płatności on-line.

11. Pracownia zapewnia realizację uprawnień Klientów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie. W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, Klienci mają w szczególności prawo do wniesienia – w przypadkach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych – pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych ze względu na swoją szczególną sytuację, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, gdy Pracownia zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania przez Pracowni danych osobowych innemu niż Pracownia administratorowi danych.

12. Pracownia zapewnia Klientom możliwość przeglądania i modyfikacji danych osobowych. Pracownia zapewnia Klientom możliwość usunięcia danych osobowych ze zbioru danych w przypadku odstąpienia od umowy, o którym mowa w Regulaminie, a także w innych przypadkach, jeśli to wynika z obowiązujących przepisów prawa. Pracownia może odmówić usunięcia danych Klienta wyłącznie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy, w szczególności, jeżeli Klient ten nie uregulował wszystkich należności wobec Pracowni lub też, gdy Pracownia uzyska i utrwali wiadomość, że Klient swoim dotychczasowym zachowaniem w redstrike.pl naruszył Regulamin bądź obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie tych danych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.

13. Dodatkowo, okazjonalnie, Pracownia za odrębną zgodą Klienta, przesyła ankiety mające na celu badanie preferencji Klientów i dostosowywania oferty redstrike.pl do ich oczekiwań, w tym umożliwiające wyrażenie opinii o dokonanej w Serwisie transakcji. Klient w każdej chwili może zrezygnować z otrzymywania ankiet.

14. Pracownia wykorzystuje adresy IP zbierane w trakcie połączeń internetowych w celach technicznych, związanych z administracją serwerami. Ponadto, adresy IP służą do zbierania ogólnych, statystycznych informacji demograficznych (np. o regionie, z którego następuje połączenie). Dane te nie są łączone z danymi podanymi przez Klientów i stanowią jedynie materiał do analizy statystycznej i mechanizmów korygowania błędów systemowych.

15. Pracownia stosuje pliki “Cookies". Informacje zbierane przy pomocy “Cookies" pozwalają dostosowywać usługi i treści do indywidualnych potrzeb i preferencji Klientów, jak również służą do opracowywania ogólnych statystyk dotyczących korzystania przez Klientów z redstrike.pl. Wyłączenie w przeglądarce internetowej opcji pozwalającej na zapisywanie plików “Cookies" zasadniczo nie uniemożliwia korzystanie z redstrike.pl, może jednak spowodować pewne utrudnienia.

Warunki dostawy

Zamówiony produkt dostarczany jest przy udziale wyspecjalizowanych firm kurierskich. Ponadto istnieje możliwość odbioru osobistego produktów w siedzibie właściciela serwisu. Klient ponosi koszty dostawy określone we wskazanych w składanym zamówieniu kosztach dostawy za pośrednictwem redstrike.pl

W sytuacji, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych produktów, składających się na jedno zamówienie złożone w redstrike.pl, Pracownia może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej lub reklamowanej części zamówienia.

Czas dostawy produktów wynosi nie więcej niż 30 dni od dnia zawarcia umowy. Termin otrzymania przesyłki to każdorazowo czas skompletowania zamówienia powiększony o czas dostawy. O możliwości odebrania zamówionego produktu Pracownia informuje drogą elektroniczną. Przesyłkę należy odebrać w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru produktu.

Dostępność produktów i czas realizacji zamówienia

Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie Pracowni są wytwarzane na zamówienie.

Pracownia dokłada wszelkich starań, aby tkaniny i materiały potrzebne do wytworzenia produktu były dostępne. Zamówienia realizowane są w kolejności ich złożenia. Minimalny czas wytworzenia produktu wynosi 3 dni robocze.

W sytuacji, gdy czas wytworzenia produktu może wynieść więcej niż 14 dni klient(ka) zostanie o tym poinformowan(a/y) i uzyska prawo do odstąpienia od umowy.

Tabela rozmiarów odzieży

Rozmiary literowe

Jak dokonać pomiarów swojego ciała

Poniżej znajdziesz wskazówki jak dokonać pomiarów swojego ciała

Obwód szyji
Obwód nad biustem
Obwód biustu
Obwód pod biustem
Obwód talii
Obwód bioder
Długość tyłu mierzona od ramienia w dół
Długość przodu mierzona od ramieni przez biust do nad kolana
Długość od kolana do pięty
Długość rękawa
Długość ramienia
Obwód pachy
Obwód bicepsu
Obwód łokcia

Obwód nadgarstka
Długość dekoltu

Długość talii
Długość przodu spódnicy mierzona od talii w dół

Jak założyć zamówienie

Koszyk z zakupami dostępny jest na każdej stronie serwisu - widoczny jest w prawym górnym rogu wraz z liczbą określającą ilość produktów w koszyku. Po najechaniu myszką na koszyk pokaże się w podglądzie jego zawartość. Oprócz zdjęcia produktu będzie ilość, rozmiar oraz cena a także suma zakupów.
Jeśli produkty znajdujące się w koszyku mają wybrany rozmiar to będzie możliwość przejścia od razu do zamówienia w przeciwnym razie konieczne będzie określenie rozmiaru.
W celu zatwierdzenia zawartości zakupów należy otworzyć stronę z koszykiem. Możliwe to jest przez przycisk KOSZYK znajdujący się w podglądzie koszyka lub w menu ZAKUPY > Koszyk.

Każda pozycja znajdująca się w koszyku z zakupami musi zawierać rozmiar. Na stronie podana jest ilość błędnych pozycji. W celu wybrania rozmiaru należy kliknąć na zdjęcie lub nazwę produktu. Po otwarciu strony z danym produktem należy wybrać właściwy rozmiar oraz jego dostępne parametry.
Strona wybranego produktu umożliwia przegląd zdjęć (w powiększeniu po kliknięciu na każdym), skład, cenę podstawową, opis, ilość oraz komentarze, standardowe rozmiary oraz parametry.
Zmiana parametru lub podanie własnego rozmiaru traktowane jest jako zamówienie specjalne (indywidualne). Takie zamówienie skutkuje wzrostem ceny oraz brakiem możliwości zwrotu. Aktualizacja produktu w koszyku następuje w chwili naciśnięcia przycisku AKTUALIZUJ KOSZYK.

Po aktualizacji automatycznie otwarta zostanie strona koszyka z zakupami.
Każda niestandardowa pozycja koszyka oznaczona jest ciemniejszym tłem. Poniżej w podsumowaniu podana jest zarówno ilość niestandardowych jak i ilość błędnych pozycji. Możliwe jest zweryfikowanie ilości produktu jak i jego usunięcie z koszyka.
W podsumowaniu podana jest obliczona wartość wszystkich pozycji oraz koszyów dostawy.

Jeśli posiadasz kupon rabatowy możesz wprowadzić jego kod a następnie nacisnij przycisk PRZELICZ. Po jego weryfikacji zostanie przyznany Ci rabat oraz wartość zamówienia ulegnie zmianie.
Zatwierdzając koszyk przejdziesz do zamówienia.

Aby móc złożyć zamówienie konieczne jest podanie Twoich danych teleadresowych. Jeśli posiadasz u nas konto zaloguj się, jeśli nie musisz wypełnić swoje dane takie jak:
- adres płatnika oraz dostawy
- sposób płatności
- sposób dostawy
Jeśli jesteś nową klientką/klientem możesz utworzyć u nas konto (kliknij na Utworzyć konto?). Wybranie Adres dostawy taki jak płatnika? spowoduje automatyczne wypełnianie odpowiedniego pola w adresie dostawy.

Dla zalogowanych użytkowników możliwe jest wybranie z listy uprzednio zdefiniowanego adresu dostawy przez co proces składania zamówienia jest znacznie szybszy.
Akceptacja regulaminu serwisu jest wymagana aby złożyć zamówienie. Konieczne jest również wypełnienie wymaganych pól o czym system poinformuje.

Po złożeniu zamówienia zostanie wyświetlony komunikat oraz wysłany zostanie do Ciebie potwierdzający email a zawartość koszyka zostanie usunięta.

Korzystanie z listy życzeń

Aby móc dodać produkt do listy życzeń należy kliknąć na ikonę dostępna po najechaniu na zdjęcie produktu lub w przeglądanym produkcie

Dostęp do listy życzeń możliwy jest przez wybranie z menu ZAKUPY > Lista życzeń lub ze strony głównej TWOJA LISTA ŻYCZEŃ.
Na tej stronie możliwe będzie dodanie do koszyka lub zadanie nam pytania, np. o szczegółowe informacje, dostępność, etc.